دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1395 - 11:39

ذبیح‌الله پورشیب: مدیریت قوی در بخش ورزشی دانشگاه آزاد حاکم است / امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

کاراته کا تیم ملی کشورمان گفت: دانشگاه آزاد چندین سال است که همه جوره کاراته کاران را حمایت می‌کند و دلیل آن هم به دلیل مدیریت قوی که بخش ورزشی دانشگاه آزاد برمی‌گردد.
کد خبر : 133527

ذبیح الله پورشیب کاراته کا تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت لیگ کاراته گفت: «‌لیگ کاراته به دلیل مسابقات جهانی اتریش از اواسط ماه آینده برگزار می شود و ما امیدواریم با تیم و کادر فنی قوی که در اختیار داریم باز هم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.»


کاراته کا تیم ملی کشورمان در ادامه عنوان کرد: «‌دانشگاه آزاد چندین سال است که همه جوره کاراته کاران را حمایت کرده است و این باشگاه همیشه در لیگ حرف اول را می زند و آن هم به این دلیل است که مدیریت قوی در بخش ورزشی دانشگاه آزاد حاکم است. از طرفی کاراته دانشگاه آزاد هم کادر فنی قابل قبولی دارد و همانطور که سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کردیم امسال هم برای رسیدن به سکوی قهرمانی تلاش می کنیم. تمرینات ما بعد از مسابقات جهانی اتریش شروع شده است و سخت مشغول هستیم تا در رقابت های لیگ موفقیت کسب کنیم.»


پورشیب به رقابت های لیگ اشاره کرد و گفت: «دانشگاه آزاد چندین سال است زیر نظر صافی کار می کند. او مربی با دانشی است و حتی در زمانی که ما بر سر تمرین تیم ملی بودیم او از ما حمایت می کرد و به دیدن ما می آمد. این اتحاد و همدلی در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد باعث موفقیت شده است و خوشحالم که تیم کاراته دانشگاه آزاد امروز در رقابت های لیگ برتر تبدیل به برند شده‌ است.»


پورشیب در ادامه به رقابت های پیش رو تیم ملی کاراته اشاره کرد و گفت: «‌ما مسابقات لیگ جهانی را پیش رو داریم که اوایل سال آینده میلادی در پاریس برگزار می شود. به طور کلی در طول سال 10 مرتبه لیگ جهانی به صورت مداوم برگزار می شود که امیدوارم بتوانیم در همه آنها شرکت کنیم البته مهمترین این رقابت ها لیگ جهانی پاریس است که دو ماه دیگر برگزار می شود و برای کاراته کاران کلیه کشورها حائز اهمیت است.»


وی تاکید کرد: «‌از زمانی که کاراته جزو رشته های المپیکی محسوب شده است کشورها هم برای نشان دادن قدرت خود با تمام توان در میادین رسمی حضور پیدا می کنند تا خودشان را به سایر کشورها نشان دهند. خوشبختانه تیم ما در آخرین رقابت ها توانست خوش بدرخشد و تیم کومیته مردان بهترین نتیجه تاریخ کاراته را به دست آورد.»


وی در پایان عنوان کرد: «‌کاراته در همه مسابقات عصای دست ورزش ایران بوده به طوری که ما در همه رقابت ها همیشه دست پر برمی گشتیم و حالا که این رشته المپیکی شده نه تنها من بلکه همه اهالی کاراته انتظار دارند وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری به ما کنند. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته